Implanty zębowe BIOMET 3i w Warszawie I SmileDesignClinic

Implantologia to doskonałe rozwiązanie problemów tych, którzy utracili ząb bądź też kilka zębów z różnych powodów. Nieestetycznie wyglądające braki w łuku zębowym są nie tylko przyczyną kompleksów, ale też odbierają przyjemność z jedzenia, uśmiechania się, otwierania ust w celu zabrania głosu podczas dyskusji ze znajomymi. Nasze zęby są atakowane przez choroby przyzębia, nierzadko tracimy je w wyniku urazu mechanicznego. Wstydzimy się naszych niedoskonałości, ale dzięki zabiegom współczesnej implantologii uzupełnimy braki zębowe w taki sposób, że nikt nie zauważy różnicy pomiędzy implantem, a prawdziwym zębem!

Implant zębowy – co to takiego?

Implant dentystyczny to inaczej mówiąc sztuczny ząb. Zwykle składa się on ze śruby, którą wkręca się w kość szczęki. Do śruby przyłączany jest łącznik, na którym zostanie zamontowana porcelanowa korona lub most. Wszczpienie implantu odbywa się przy znieczuleniu miejscowym, sztuczny ząb do złudzenia przypomina naturalny. Zabieg implantologii przeprowadzany jest w wielu gabinetach stomatologicznych. Jednym z miejsc, gdzie możemy się mu poddać – jest klinika Smile Design Clinic w Warszawie, gdzie wykorzystywane są implanty firmy BIOMET 3i, cieszące się coraz większą popularnością.

Jak wygląda wstawianie implantu?

Na początku specjalista nadzorujący zabieg wykonuje zdjęcie RTG jamy ustnej pacjenta, po czym znieczula go miejscowo, aby umieścić śrubę z tytanu w zadanym miejscu. Tytanowa śruba pełni od tej pory rolę korzenia, a gdy się ustabilizuje, wówczas zastępowana jest “śrubą gojącą”. Taka śruba pozwoli dziąsłu odpowiednio się uformować. Na podstawie wycisków technicy przygotowują koronę porcelanową, która wraz z nadbudową zostanie przyłączona to śruby.

Zabiegi implantologiczne z użyciem produktów BIOMET 3i są bezpieczne a efekty są bardzo estetycznie. Okres rekonwalescencji zwykle trwa tydzień, niekiedy dłużej. Ból można minimalizować, przyjmując środki przeciwbólowe lub stosując zimne okłady na twarz. W tym czasie nie należy używać szczoteczki z twardym włosiem, gdyż może wywołać podrażnienia dziąseł i dolegliwości bólowe. Specjaliści zalecają również unikanie nadmiernego wysiłku fizycznego i twardych produktów spożywczych.

Korzyści płynące ze wstawienia implantów BIOMET 3i

Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom implantologicznym pacjenci decydują się na droższe, ale i lepsze jakościowo implanty dentystyczne. BIOMET 3i to produkty, które zdobyły zaufanie wielu osób ze względu na mnogość zalet w postaci ochrony dziąseł, minimalnego ryzyka uszkodzenia sąsiednich zębów i estetycznego wyglądu. Implanty z powodzeniem mogą zastąpić niewygodne protezy, a podczas spożywania posiłków nie powodują dyskomfortu. Dzięki zapobieganiu zanikowi kości implant ma większą stabilność i jest bardzo trwały.

Znów poczujesz chęć uśmiechania się i nieskrępowaną radość, dzięki implantom BIOMET 3i wreszcie odzyskasz komfort życia. Wzrost poczucia własnej wartości i poprawa nastroju jest możliwa dzięki implantom, na temat których szczegółowe informacje znajdują się na stronie Smile Design Clinic.

• Tooth human implant (done in 3d graphics)