Ekstrakcja zęba - leczenie | Smile Design Clinic Warszawa

Naturalnie zdrowe i rewelacyjnie prezentujące się uzębienie nie zawsze jest możliwe do osiągnięcia. Czasem zdarza się, że zęby niszczy próchnica czy choroby przyzębia albo urazy mechaniczne powodują ich złamania lub ukruszenia. Kiepski stan uzębienia może być wynikiem efektu przyjmowania niektórych leków, a także starzenia się organizmu, na co niestety nie mamy większego wpływu. W dzisiejszych czasach, w dobie istnienia nowoczesnych technik leczenia stomatologicznego czy protetycznego, można jednak w ekspresowy sposób pozbyć się tego rodzaju problemów, które nieleczone niewątpliwie przyczyniają się do smutku, a nawet załamania psychicznego. Co w sytuacji, kiedy czeka Cię ekstrakcja zęba? Czy ubytki w uzębieniu da się niezauważalnie odbudować?

Ekstrakcja zęba – nie taki diabeł straszny…

Przede wszystkim nie nastawiaj się negatywnie, jeśli przed Tobą jest ekstrakcja zęba. Tak naprawdę nie ma się czego obawiać, dlatego że chirurgia stomatologiczna posiada kilka sprawdzonych i nowoczesnych rozwiązań na komfortowe wyrwanie zęba. Zabieg w Smile Design Clinic jest przeprowadzany ze znieczuleniem miejscowym, co oznacza brak bólu, a także błyskawiczne oraz dokładne wykonanie czynności, które mają na celu usunięcie zniszczonego lub chorego uzębienia. Lekarz nacina błonę śluzową dziąsła, w miejscu usunięcia zęba, a następnie od kości oddzielany jest płat śluzówki wraz z okostną. W ten sposób specjalista przygotowuje uzębienie do usunięcia z zębodołu. Na końcu otwór jest zszywany i zabezpieczony przed krwawieniem, co zapewnia prawidłowe gojenie.

Dlaczego dolegliwości bólowych zębów nie warto bagatelizować?

Ból zęba nie powinien być bagatelizowany, ponieważ może prowadzić do rozwoju próchnicy, co z kolei grozi zniszczeniem jego korony. Ratowanie uzębienia jest możliwe nawet w przypadku bardzo dużych uszkodzeń i zniszczeń, ale istotną rolę w procesie leczenia odgrywa czas. Dlatego, jeśli dokucza Ci ból zęba, nie wahaj się odwiedzić stomatologa! W Smile Design Clinic praktycznie każdy rodzaj leczenia możemy przeprowadzić ze znieczuleniem miejscowym, dlatego nawet ekstrakcja zębów nie wiąże się z żadnym dodatkowym stresem dla pacjenta.

Coś się kończy, coś zaczyna

Ekstrakcja zęba, która przebiega bez bólu, to nie tylko komfortowy zabieg, lecz także nowy początek atrakcyjnie wyglądającego uśmiechu. Wyrwanie zęba wiąże się z możliwością wstawienia solidnego uzupełnienia, które oferuje protetyka. W Smile Design Clinic w błyskawicznym tempie wstawiamy korony, mosty, protezy oraz implanty, które nie wymagają tradycyjnych wycisków ani uzupełnień tymczasowych. Są wykonywane za pomocą innowacyjnego systemu CEREC, który umożliwia realizację w naszym gabinecie naturalnie wyglądającej odbudowy protetycznej w ciągu jednej wizyty.

Z jakiego powodu czasami ekstrakcja zęba jest najlepszą decyzją?

Czasem ekstrakcja zęba jest najrozsądniejszą decyzją, żeby zapobiec na przykład nieprawidłowemu zgryzowi czy wykrzywianiu się innych zębów. Usuwanie ósemek, czyli zębów mądrości, odbywa się często właśnie z tego powodu. Aktualnie chirurgia stomatologiczna pozwala na utrzymanie wysokiego poziomu komfortu oraz bezpieczeństwa podczas zabiegów usuwania uzębienia. Dlatego w przypadku podjęcia decyzji o ekstrakcji zęba, możesz bez niepokoju przystąpić do leczenia. Problem braków w uzębieniu protetyka rozwiązuje także w niezwykle wygodny i szybki sposób, poprzez korony, mosty, protezy, wypełnienia typu inlay/onlay, overlay, a także implanty.

Chirurgia stomatologiczna w Smile Design Clinic – poznaj naszą ofertę zabiegów. Zadzwoń, aby dowiedzieć się więcej:

• chirurgiczna ekstrakcja zeba