Leczenie kanałowe | Smile Design Clinic Warszawa

Nagły ból nie pozwala Ci normalnie funkcjonować i odpoczywać? Każda chwila w pracy i domu jest nie do zniesienia? Zamiast łykać kolejne środki przeciwbólowe, zgłoś się do stomatologa! Takie objawy mogą wskazywać na konieczność podjęcia natychmiastowego leczenia kanałowego. Nasi eksperci błyskawicznie rozprawią się z tą przypadłością, pozbawią Cię źródła bólu i ustrzegą Twój naturalny ząb przed jego usunięciem. Nie bój się więc skorzystać z pomocy fachowców, którzy będą za wszelką cenę i do ostatniej chwili leczyć Twój ząb, żeby uniknąć jego ekstrakcji!

Ból zęba – sygnał ostrzegawczy, którego nie należy lekceważyć

Najczęściej ból zęba to nie tylko kwestia kiepskiego samopoczucia czy zmiany pogody, lecz także sygnał ostrzegawczy, którego nie należy bagatelizować. Może to być objaw zaawansowanej próchnicy i zapalenia miazgi zęba. Niestety, tego rodzaju lekceważone dolegliwości i niezgłoszenie się na czas do stomatologa skutkują późniejszą koniecznością wyrwania zęba. Proces niszczenia uzębienia można jednak w większości przypadków zatrzymać i z pewnością warto to zrobić. Celem leczenia kanałowego jest właśnie udzielenie pomocy w sytuacji krytycznej, w której ząb ma jeszcze szansę na przetrwanie.

Czym jest endodoncja?

Endodoncja to inaczej leczenie kanałowe. Najczęściej tego rodzaju kuracja stosowana jest z zastosowaniem mikroskopu, co pozwala na precyzyjną oraz skuteczną terapię. Pozwala to lekarzowi na dokładne oczyszczenie kanału zębowego, a także podnosi efektywność zabiegu.

Jak wygląda leczenie kanałowe?

Leczenie kanałowe przeprowadzane jest w znieczuleniu, dzięki czemu zabieg przebiega komfortowo i bezpiecznie. Polega na oczyszczeniu kanałów zębowych, usunięciu zakażonych tkanek, dezynfekcji oraz wypełnieniu wolnej przestrzeni gutaperką, czyli specjalną substancją naturalnego pochodzenia, podobną do kauczuku. Po eliminacji zakażonej miazgi, oczyszczeniu i osuszeniu kanałów, a także wypełnieniu wspomnianą gutaperką, następuje uszczelnienie. Proces ten pomaga uratować cały ząb lub jego część przed usunięciem. Po udanym leczeniu kanałowym można wykonać uzupełnienie protetyczne typu onlay, inlay lub overlay, które pozwala na zachowanie własnego uzębienia.

Naturalne zęby – skarb, który warto chronić

Nasze naturalne zęby to niewątpliwie jeden z największych skarbów, które powinniśmy chronić. W Smile Design Clinic szczególną wagę przykładamy do ratowania uzębienia każdego Pacjenta, ponieważ zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważne jest to w codziennym życiu. Protetyka jest narzędziem, które stosujemy w ostateczności. W pierwszej kolejności stawiamy na zdrowie i poprawienie naturalnego stanu uzębienia.

Braki w uzębieniu – jak sobie z tym poradzić?

Zdarza się również tak, że zęba naturalnego nie da się uratować, a na leczenie kanałowe jest już za późno. Na szczęście współczesna protetyka posiada szereg sposobów na odzyskanie naturalnie prezentującego się uzębienia. Nasi eksperci z pewnością udzielą Ci informacji na temat najkorzystniejszego dla Ciebie rozwiązania. Wykonujemy implanty, korony zębowe, mosty, a także protezy w ekspresowym tempie i bezboleśnie. Jeśli więc przytrafi Ci się ekstrakcja zęba lub nawet kilku, nie załamuj się! Specjaliści z naszej kliniki zaproponują Ci dogodny termin leczenia i w krótkim czasie sprawią, że odzyskasz radość z szerokiego uśmiechania się!

Endodoncja w Smile Design Clinic – męczy Cię ból zęba? Chcesz skontrolować stan uzębienia? Skontaktuj się z naszym stomatologiem i zadbaj o zdrowie swoich zębów!

• bol zeba leczenie warszawa