Leczenie kanałowe - nowoczesne metody | Smile Design Clinic

Od dawna boli Cię ząb i boisz się, że trzeba go usunąć? Niekoniecznie! Leczenie kanałowe jest ostatnią szansą na uratowanie zęba. Prawidłowe przeprowadzenie terapii, pozwala na zahamowanie zmian chorobowych. Profesjonalne narzędzia, takie jak mikroskop stomatologiczny i doświadczenie lekarzy, z pewnością mają znaczenie dla jakości wykonywanego zabiegu.

Leczenie kanałowe, czyli endodoncja – na czym polega?

Jeśli doskwiera Ci długotrwały ból zęba, dobrze jest zgłosić się niezwłocznie do stomatologa. Nie musi to wcale oznaczać, że będzie on usunięty. Na szczęście, nawet poważne zmiany chorobowe, takie jak zapalenie miazgi zęba są skutecznie leczone kanałowo. Endodoncja polega na usunięciu chorobowo zmienionej miazgi z komory i kanałów zęba, dezynfekcji oraz wypełnieniu odpowiednim materiałem. W efekcie, leczenie kanałowe powoduje cofnięcie się zmian chorobowych i powrót do prawidłowej funkcjonalności. W Smile Design Clinic wykonujemy skuteczne i szybkie leczenie kanałowe, w miarę potrzeb i stanu uzębienia Pacjentów.

Zawsze warto uratować ząb

Czy o zęby należy walczyć przez całe życie? Z pewnością tak! I nie daj sobie wmówić, że powinno być inaczej. Jeśli chcesz cieszyć dobrym zdrowiem i wyglądem, zawsze traktuj ratowanie każdego zęba priorytetowo! Dopóki istnieje realna szansa na wyleczenie własnego uzębienia, nigdy nie rezygnuj z możliwości współczesnej stomatologii. Leczenie kanałowe daje ogromne prawdopodobieństwo uratowania zęba, dlatego warto z tego skorzystać. Dbaj więc o własne zęby, niezależnie od wieku.

Dlaczego tak ważne są zabiegi profilaktyczne zębów?

Warto położyć nacisk na profilaktykę zębów, ponieważ regularna dbałość o właściwą kondycję uzębienia, zmniejsza ryzyko poważniejszych zmian chorobowych w obrębie jamy ustnej. W naszej klinice wykonujemy zabiegi profilaktyczne, takie jak – usuwanie kamienia nazębnego (skaling), piaskowanie, polerowanie i fluoryzację. Regularne wizyty u stomatologa, przynajmniej raz na pół roku, również stanowią zabezpieczenie przed przykrymi niespodziankami, w postaci zaawansowanej próchnicy czy stanów zapalnych.

W jakim czasie od pierwszych dolegliwości bólowych należy zgłosić się do stomatologa?

Bolący ząb to bardzo często pierwszy sygnał, że należy się wybrać się pilnie do stomatologa. W Smile Design Clinic zawsze poważnie traktujemy informację o bólu. Lekarz, sprawdzi czy chodzi o próchnicę, czy może konieczne będzie leczenia kanałowe. W takim przypadku może zlecić wykonanie RTG zębów. To bardzo ważne, żeby zgłosić się do lekarza jak najwcześniej, ponieważ czas odgrywa w tym wypadku ogromną rolę. Odkładanie tego problemu na później, może niestety skończyć się nawet usunięciem zęba, dlatego nie bagatelizuj bólu, zwłaszcza jeśli trwa on dłużej niż jeden dzień!

Leczenie kanałowe – sprawdzona metoda z nowoczesnymi narzędziami

Współczesna stomatologia powinna posługiwać się nowoczesnymi narzędziami, które przyspieszają proces leczenia, a także gwarantują wysoką jakość wykonywanych usług medycznych. Dlatego w naszej klinice kładziemy szczególny nacisk na najnowszy sprzęt techniczny. W razie potrzeby, nasi lekarze mogą w krótkim czasie wykonać RTG zębów, za pomocą zdjęcia CBCT. Ponadto leczenie kanałowe przeprowadzamy także z użyciem mikroskopu stomatologicznego, co znacznie ułatwia i przyspiesza działania związane z zabiegiem.

Smile Design Clinic– zadzwoń, jeśli chcesz umówić się na wizytę lub dowiedzieć się więcej na temat leczenia kanałowego.Zapraszamy serdecznie!

• stomatolog - srodmiescie