Periodontologia | Smile Design Clinic, Warszawa

Choroby zębów i przyzębia mogą dotknąć każdego z nas. Powszechnie kojarzone z niewłaściwą higieną ust, wcale nie muszą być jej następstwem. Przecież Ty dbasz o zęby, a mimo to Twoje dziąsła są zaczerwienione, krwawią, a nieprzyjemny zapach z ust odbiera Ci radość z życia i kontaktów międzyludzkich. Cóż, takie dolegliwości mogą być następstwem stresu, wad zgryzu, palenia papierosów lub określonych chorób. Nic na to nie poradzisz, zatem zadbaj czym prędzej o profilaktykę i terapię. Nasi specjaliści pomogą Ci odzyskać zdrowie i pewność siebie.

Przykre dolegliwości Twoich zębów

Jeśli cierpisz z powodu paradontozy, wiedz, że być może jest to wynik choroby cukrzycowej lub obciążenia genetycznego. Paradontoza to najczęściej spotykane schorzenie przyzębia, które objawia się zaczerwienieniem i krwawieniem dziąseł oraz nieświeżym oddechem. Jeśli masz te objawy, nie zwlekaj z terapią, bo sprawa jest poważna. Nie chodzi tu tylko o nieświeży oddech, choć przecież nie chcesz, aby taki był. Nieleczona paradontoza może spowodować ubytki kości wokół zębów, odsłonięcie korzeni zębowych, a czasem rozchwianie, a nawet wypadanie zębów. Jeżeli podczas szczotkowania zauważasz, że Twoje dziąsła krwawią, a w trakcie picia gorących i zimnych napojów lub jedzenia lodów doświadczasz nieprzyjemnego bólu, umów się już dziś na wizytę u specjalisty! To ważne sygnały, a schorzenie można wyleczyć.

Poznaj kulisty terapii periodontologicznej

W początkowych stadiach rozwoju choroby przyzębia Twój stomatolog oczyści powierzchnię zębów z płytki bakteryjnej i kamienia nazębnego oraz poinstruuje Cię, jak prawidłowo dbać o jamę ustną. Nie dziw się. Ta niby prosta  czynność przez wielu ludzi wykonywana jest nie do końca prawidłowo. Niestety, sprawa na tym się nie kończy, czasami konieczna okazuje się farmakoterapia. W dalszym etapie kuracji mogą zostać przeprowadzone na Twoich zębach specjalistyczne zabiegi usuwania złogów poddziąsłowych oraz oczyszczenia powierzchni korzenia i kieszonek dziąsłowych z kamienia (tzw. kiretaże). Jeżeli Twoja choroba jest zaawansowana,  lekarz może zalecić stosowanie preparatów służących odbudowie kości lub regeneracji przyzębia. Musisz mu jednak zaufać dla własnego dobra!

Inwestycja w zdrowie zębów to inwestycja przyszłość

Leczenie periodontologiczne w Warszawie niesie ze sobą nieocenione korzyści. Pozwala zachować zdrowie i mocne uzębienie oraz zatrzymuje krwawienie dziąseł i niweluje nieprzyjemny zapach z ust. W profilaktyce chorób przyzębia, w tym paradontozy, niezwykle istotną rolę odgrywa właściwa higiena jamy ustnej, która obejmuje prawidłowe, regularne szczotkowanie i nitkowanie zębów, a także płukanie jamy ustnej. Nie żałuj środków na skuteczne preparaty i nici dentystyczne. To przecież Twoje zdrowie! Ważne są jednak przede wszystkim regularne wizyty kontrolne u stomatologa oraz systematyczne oczyszczanie zębów z kamienia nazębnego. W warszawskiej Smile Design Clinic nasi specjaliści dokładają wszelkich starań, aby Twoje leczenie przebiegało w sposób komfortowy i skuteczny.

Periodontologia w Smile Design Clinic – dowiedz się więcej i umów się na wizytę! Zapraszamy!

• periodontologia - warszawa