Wizyta u dentysty | Smile Design Clinic Warszawa

Wizyta u stomatologa wiąże się dla wielu z nas z różnymi obawami, u niektórych wywołuje wręcz strach. Dowiedz się co zrobić, żeby to zmienić i jak nastawić się przed wizytą u stomatologa. Pamiętaj, że jeśli jesteś Pacjentem Smile Design Clinic, Twoje obawy nie są uzasadnione!

1.KORZYŚCI

Nic tak nie motywuje do podjęcia trudnego przedsięwzięcia, jak wizualizacja tego, co zyskamy przez podjęcie próby. Wybierając się do dentysty, pomyśl zatem o tym, że kiedy będzie już po niej, będziesz mógł cieszyć się zdrowym, pięknym uśmiechem, być może odczujesz dużą ulgę, być może będzie to pierwszy krok w dążeniu do osiągnięcia jakiejś większej zmiany. Cel powinien więc być dla Ciebie czymś ważniejszym, czymś, dla czego jesteś w stanie się poświęcić.

2.LECZENIE ZĘBÓW NIE MUSI WIĄZAĆ SIĘ Z BÓLEM I DYSKOMFORTEM

Współczesna stomatologia oferuje wiele rozwiązań, dzięki którym leczenie jest szybsze i skuteczniejsze. Unowocześnienia, takie jak zastosowanie rentgena CBCT czy leczenie zębów pod mikroskopem, poprawiają jakość leczenia, gdyż zapewniają lekarzowi lepszą widoczność leczonego miejsca.

Jeśli obawy przed bólem i dyskomfortem sprawiają, że nie decydujesz się na noszenie aparatu ortodontycznego, mimo że jest on dla Ciebie wskazany, możesz wybrać leczenie aparatami nakładkowymi. Invisalign, Clear Aligner czy Orthocaps są znacznie wygodniejsze, ruchome, dzięki czemu nie utrudniają jedzenia ani szczotkowania zębów, a dodatkowo cechuje je dyskrecja, gdyż są przezroczyste. Jeśli obawiasz się każdego, nawet najmniejszego bólu, z którym wiążą się niektóre zabiegi, możesz poprosić o znieczulenie.

3.REGULARNE ODWIEDZANIE GABINETU STOMATOLOGICZNEGO TO PODSTAWA

Brak profilaktyki może skutkować groźnymi chorobami zębów i dziąseł. Pamiętaj, że tylko dentysta może prawidłowo ocenić stan Twoich zębów. Nie jesteś w stanie zrobić tego sam, ponieważ nie wszystkie oznaki chorób, w tym zmiany próchnicze, są dla Ciebie widoczne.

Ponadto, na Twoich zębach osadza się płytka nazębna, której nadmiar z czasem przemienia się w kamień nazębny. Niestety, nie pozbędziesz się go za pomocą szczoteczki ani płynu do płukania jamy ustnej. Może go usunąć jedynie dentysta specjalnymi przyrządami, jest to tak zwany skaling. Uzupełnieniem skalingu jest piaskowanie, czyli usuwanie z zębów osadów i przebarwień. Nadmierna ilość kamienia nazębnego jest główną przyczyną paradontozy, czyli groźnej choroby przyzębia, powodującej recesję dziąseł, a w konsekwencji rozchwianie i wypadanie zębów.

4.ROBIMY WSZYSTKO, ABY UPRZYJEMNIĆ CI WIZYTĘ W NASZEJ KLINICE

W Smile Design Clinic dokładamy wszelkich starań, aby nasi Pacjenci mieli pozytywne skojarzenia z wizytą u dentysty. Leczymy wyłącznie profesjonalnym sprzętem, zgodnym z przyjętymi standardami, a nasze gabinety są nowoczesne i dobrze wyposażone. Pacjenci oczekujący na wejście do gabinetu mogą zrelaksować się w klimatycznie urządzonej poczekalni. Ponadto, zdanie Pacjenta jest dla nas bardzo ważne. Zawsze przed rozpoczęciem leczenia ustalany jest jego dokładny przebieg, stomatolog wyjaśnia Pacjentowi jak będą wyglądały poszczególne etapy i stara się rozwiać jego wszelkie wątpliwości. W naszej ofercie mamy cyfrowe projektowanie uśmiechu DSD. Dzięki tej technice masz możliwość jeszcze przed rozpoczęciem leczenia poznać jego efekty. Nasi dentyści dokładnie zbadają zęby, przedstawią Ci wizualizację tego, jak będą wyglądać po leczeniu i zaprojektują uśmiech, który będziesz mógł ,,przymierzyć’’.

Piękne zęby, które dodają atrakcyjności, to przede wszystkim zdrowe zęby. Oczywiście, aby być w pełni usatysfakcjonowanym z efektów leczenia i samego pobytu w dentysty, należy wybrać dobre miejsce.

Stomatologia i ortodoncja w Smile Design Clinic Warszawa – zadzwoń i zapytaj o szczegóły. Zapraszamy!

• leczenie dentystyczne