Usuwanie kamienia nazębnego | Smile Design Clinic

Spotkanie w gronie najbliższych przyjaciół, randka czy rozmowa biznesowa to relacje, od których często zależy jakość naszego życia. Będąc blisko z innymi, czujemy się szczęśliwsi i jesteśmy bardziej pewni siebie. A co w sytuacji, gdy na drodze do pozytywnych stosunków z otoczeniem stanie nieładny zapach z ust? Nieświeży oddech może znacznie utrudniać kontakty z otoczeniem, a także powodować niechęć osób, które znajdują się w bliskiej odległości. Niestety, nie zawsze wystarczy tylko używać odświeżacza do ust czy miętówek, warto więc wiedzieć, jakie czynności przyczyniają się do skutecznej poprawy woni oddechu. Jeśli więc ta przykra dolegliwość jest Twoim problemem, dobrze efektywnie i szybko zapobiegać sytuacjom, które mogłyby wpędzić Cię w kompleksy, zahamowania oraz powodować niepotrzebny stres!

Halitoza – przyczyny, choroby z nią związane

Przyczyny halitozy są złożone, dlatego dobrze zastosować kilka różnych środków zapobiegawczych, w celu uniknięcia pogłębienia się tej dolegliwości. Na co należy zwrócić uwagę? Przede wszystkim szczególną atencję warto skierować na dokładną oraz regularną higienę jamy ustnej. Czyszczenie zębów dobrze wzbogacić o używanie nici dentystycznych oraz stosowanie miętowego płynu do płukania ust z fluorem. Powstawanie halitozy jest związane z bakteriami powodującymi próchnicę, a często też wynika po prostu ze zbyt dużych kieszonek między zębami. Niestety, podłoże powstawania przykrego zapachu z ust może być również konsekwencją współistnienia innych chorób, takich jak na przykład zapalenie oskrzeli, przewlekłe zapalenie zatok, cukrzyca czy nowotwory. Z tego powodu halitozy nie należy bagatelizować i w każdym przypadku bezwzględnie trzeba zasięgnąć opinii lekarza, w celu ustalenia podłoża jej występowania.

Nieświeży oddech – leczenie

Jednym z powodów, który ma ogromny wpływ na powstawanie przykrego zapachu z ust, jest próchnica zębów oraz płytka nazębna i osad. Jeśli więc masz nieświeży oddech, leczenie dobrze powierzyć stomatologowi ze Smile Design Clinic. Specjalista w krótkim czasie wyleczy ubytki próchnicowe oraz wykona skaling zębów.

Piaskowanie – niższa cena w pakiecie

Korzystna oferta cenowa to połączenie skalingu zębów, piaskowania, polerowania oraz fluoryzacji. W tego rodzaju pakiecie bakterie próchnicze nie mają już szans na poważne zaatakowanie Twoich zębów!. Dobrze wykonywać tego rodzaju zabiegi przynajmniej raz na sześć miesięcy. Zapobiegają nie tylko przykremu zapachowi z ust i próchnicy, lecz także chronią zęby przed chorobami przyzębia oraz paradontozą.

Usuwanie kamienia nazębnego – pozostałe metody walki z halitozą

Precyzyjny skaling zębów to nie tylko sposób na zachowanie pięknego, zdrowego uzębienia, lecz także doskonała profilaktyka wobec nieświeżego oddechu. Dodatkowym sposobem, który pomaga w walce z przykrym zapachem z ust, może być również stosowanie specjalnych, ziołowych tabletek, zawierających cynk, szałwię oraz mentol. Dobrze też unikać jedzenia w nadmiarze cebuli, czosnku oraz mięsa, przyczyniających się do powstawania nieprzyjemnej woni z ust.

Usuwanie kamienia nazębnego w Smile Design Clinic – dowiedz się więcej i umów się na zabieg! Pomożemy ci zadbać o zdrowie i piękno twoich zębów.

• halitoza - leczenie