Skróć czas leczenia ortodontycznego dzięki Accele Dent w Smile Design Clinic | Warszawa Śródmieście.

Białe i równe zęby to marzenie wielu z nas. Szacuje się, że około 60% pacjentów gabinetów stomatologicznych boryka się z różnego rodzaju wadami zgryzu lub nieprawidłowym ustawieniem zębów względem siebie. Krzywe zęby często są przyczyną kompleksów i niskiej samooceny. Powinieneś jednak wiedzieć, że przypadłość ta, to nie tylko defekt kosmetyczny ale także przyczyna wielu zmian chorobowych w obrębie jamy ustnej. Zachodzące na siebie zęby to utrudnione możliwości oczyszczania przestrzeni międzyzębowych, co przyczynia się do powstawania płytki nazębnej i rozwoju próchnicy. Krzywy zgryz często powoduje także ścieranie szkliwa i odsłonięcie szyjek zębowych. W niektórych przypadkach może być przyczyną zaburzeń pracy układu mięśniowego szyi i twarzy.

Po pomoc do ortodonty

Wiedz, że wszystkie wady zgryzu można leczyć. Proces ten zwykle wiąże się z założeniem aparatu ortodontycznego. Gabinety stomatologiczne oferują obecnie szeroki wybór aparatów, które są coraz bardziej komfortowe  dla pacjenta, a także zapewniają naturalny efekt kosmetyczny w czasie terapii. Jeśli jednak mimo nowoczesnych rozwiązań źle znosisz leczenie ortodontyczne lub po prostu nie chcesz długo czekać na efekty proponujemy Ci stosowanie techniki Accele Dent, która znacznie przyśpieszy korektę uzębienia.

Co to jest Accele Dent

Accele Dent jest to innowacyjne urządzenie, które wykorzystując działanie wibracji na kości i zęby znacznie skraca okres leczenia ortodontycznego. Badania wykazują, że stosowanie aparatu Accele Dent codziennie przez dwadzieścia minut skraca czas terapii o 38 – 50 %. Użytkowanie  urządzenia nie jest uciążliwe dla pacjenta. Polega ono na zakładaniu na zęby zagryzacza, który poprzez swoje działanie aktywnie wpływa na proces korekty ustawienia zębów. Jego stosowanie nie wymaga zaangażowania rąk i nie przeszkadza Ci w wykonywaniu codziennych czynności.

Konstrukcja aparatu Accele Dent

Urządzenie składa się z czterech części:

• aktywatora, który generuje mikrowibracje,
    • indywidualnie dopasowanego do potrzeb pacjenta zagryzacza,
    • ładowarki, wyświetlającej informacje na temat prawidłowości stosowania aparatu. Funkcja Smart Display pozwala Tobie i Twojemu lekarzowi monitorowanie użytkowania aparatu,
    • osłony podróżnej, ułatwiającej korzystanie z urządzenia w czasie podróży.

Zalety stosowania Accele Dent

• skrócony okres leczenia ortodontycznego,
    • mniejsze ryzyko rozwoju próchnicy i chorób dziąseł związane z noszeniem aparatu stałego,
    • wygoda stosowania,
    • zmniejszenie dyskomfortu związanego z noszeniem aparatu ortodontycznego.

Aparat Accele Dent to potwierdzona badaniami skuteczność działania. Jeśli nosisz aparat ortodontyczny lub dopiero myślisz o jego założeniu, urządzenie to skróci okres oczekiwania na ostateczne rezultaty leczenia. Możesz cieszyć się pięknym uśmiechem szybciej niż myślisz! Skonsultuj się ze specjalistami z naszej kliniki. Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

• Wylecz wady zgryzu w Smile Design Clinic